Saturday, October 28, 2006

Hej!
Nu har ilskan lagt sig som tur är, känslan som befann sig över mitt hjärta igår är nästan borta... Så himla skönt tycker jag!!
Igår var jag på det sista football gamet, fattar fortfarande inte hur det går till :P, lika bra det kanske vad vet jag... I vilket fall så hade det regnat typ hela dagen och också litegrann under
spelets gång; kan ni förstå hur roliga de såg ut när de sprang omkring på den leriga planen och istället för att vara typ blå, röda och vita var de som om de skulle gå med i armen... De var brun gröna!! Det var ganska underhållande att se på när arme spelarna slängde sig på varandra och halkade omkring :D
Jag tror att jag ska köpa mig en keyboard... Jag kommer inte kunna klara mig ett år utan att kunna spela på ett piano... Därför har jag bestämt mig för det, päronen får ta och fixa hem den när de kommer hit ;)
Ha det gottigt
C

No comments: