Sunday, June 8, 2008

Jag har börjat blogga allt oftare, ofta brukar jag inte kunna göra det förutom om jag är in love. Så ja, jag kan väl då säga att det är just det jag är- Kär! Det var också min helg, träffade kärleken varje dag och det var verkligen härligt =) Sedan kom mina två kära vänner jag känt föralltid förbi på brunch för inspektion, det verkade som att han klarade testet!

Jag kan inte annat är förundras. Man gillar människor men frågan är varför? Jag har ingen aning egentligen, det är bara någonting som finns där. Någonting man inte kan sätta fingret på, men en sak vet man, det är underbart.

Vissa människor försvinner inte, det är därför man ser dem som vardag, tar dem alldeles för ofta för givet. Jag ska verkligen försöka att inte göra det!

Vänner, ni betyder verkligen väldigt mycket för mig.

Findush <3

No comments: