Saturday, October 25, 2008

Resdax!

Nu ska jag tala om någonting för er som jag tror att ni redan vet...
Imorgon bär det av till den stora staden London =)

Det ska bli så roligt att komma dit och att vara där med min babe. Första resan utomlands tillsammans!! Så vi har massor av saker vi ska göra, och jag har fixat en del biljetter och sådant redan i förväg, billigare och smidigare, slippa köer och väntetider!

Snart ska jag packa, min tradition är att alltid göra det dagen före jag reser, så även denna gång! Jag kollade på sex and the City- filmen nyss så jag har inte hunnit börja än. Den var btw väldigt underbar- tack älskling =).

Nää, nu ska jag hänga upp tvätt och sedan packelipacka.
Får ej glömma de fyra P:na Pengar, pass, p-piller och piljetter haha =)

Ha det så bra!

No comments: