Thursday, October 2, 2008


Vet ni vad?

Jag har nog inte berättat vilken vansinnesresa jag och malin skall ut på?! Vi ska nämligen bege oss till Tyskland, "aha, köpa sprit" tänker ni nog, men inte då. Dricka, men inte köpa. Vi ska dit för att häsa på vår käre vän (15 år i år :) som bestämt sig för att också göra en vansinnesresa, hon har nämligen bosatt sig i Köln av alla ställen i världen!


Det verkar som att hon trivs med spriten så, good for her. Nä, men allvarligt talat så ska det bli så roligt att återses även om det är låååååååååångt kvar!



För att visa hur galen hon verkligen är, och jag också dvs. för att verkligen övertyga er om vilket galet spektakel det kommer bli när Cornelia och Malin åker till Tyskland för att träffa Särah ska jag nu visa en bild på just hur galna jag och särah iaf kan vara.






Nu ska jag lära mig allt om andra världskriget så jag är förberedd på hur Tyskarna är.


C.

1 comment:

Anonymous said...

Puss på Corris! Längtar efter er jöh.