Friday, March 27, 2009

Bad Guys!

Efter att ha tagit en mental paus från skolan under några lugna veckor var jag något oförberedd på denna veckan. Jag hade en redovisning som jag visserligen var klar med, men som jag skulle haft för tre veckor sedan vilket innebär att jag inte alls hade någon riktig koll på den. Men tack vare min stora intelligens gick det trots allt väldigt bra och jag var också väldigt nöjd med min prestation.

Jag skulle ha lämnat in en samhällsuppgift, men jag tog en paus och tänkte att för en gångs skull ska jag inte känna mig tvingad att lämna in den i tid eftersom det ändå brukar vara massa folk som inte gör grejerna. När jag sedan skulle skriva ut den fanns det inte något bläck, jag rusade på lektion och försökte sedan skicka den på mail. Tyvärr har min first class slutat att fungera väldigt plötsligt, jag vet inte vad som är fel och jag kunde därför inte heller skicka den till vår lärare.

Idag var biblioteket stängt och skrivaren funkade fortfarande inte i samhällsrummet och våran här hemma är också slut på bläck så jag kunde inte printa den idag heller! Vi har också haft bibeltolkning i religion vilken jag inte har ansett mig ha tid med eftersom jag har så mycket annat att göra.. naat!

Allvarligt talat så hade jag ju teoriprovet i tisdags vilket gjorde att jag prioriterade helgens alla lediga timmar i skåne till att läsa!


No comments: