Tuesday, March 3, 2009

Then what?

Hoho!
Jag har fortfarande problem! Vad ska jag göra efter studenten??
Jag tror att min oro dels beror på att den är Otroligt oförberedd, jag trodde liksom inte att det skulle vara ett problem för mig att vara "fri". Jag har liksom antagit att jag skulle ta min semester på obestämd tid ganska lugnt, bättre än de flesta andra. Där fick jag, kan man ju lugnt säga... det verkar ju som att jag är den som har störst problem av alla med detta! Jag köpte mig till och med ett år, men inte ens det hjälpte ju haha...

Så vad gör jag nu med mitt liv? Vad gör Cornelia Lundgren efter 7 juni?
Kanske den största frågan av alla:

Vad gör jag efter att sommarens sista blommor har blommat ut?

Ge mig gärna förslag!

take care
Corns

3 comments:

Anonymous said...

dont worry... be happy:D

Cornelia said...

haha!
Lätt för dig att säga ;P

Anonymous said...

Vad gör vi efter 7 juni. En restresa you and I ;)