Sunday, October 25, 2009

Huvudbry

Här sitter jag och försöker komma fram till om det är dags att byta bloggportal, men som alltid har jag sjukt svårt att bestämma mig... För och nackdelar funderar jag över;
Blogger/blogspot har ingen reklam på bloggen helt frivilligt att ha det vilket jag gillar! Sen vet jag inte riktigt heller, blogger kan ju exportera bloggen men frågan är om blogg.se kan importera bloggen...

Funderar också på att baka något tills ikväll, eller ikväll med Peter som är hemma =) Försöker hitta något roligt recept på en efterätt, den måste ju vara utan nötter också.. Det senaste har jag gjort en del med både äpplen och choklad så helst något annat, förvisso är ju choklad väldigt gott och ska vara bra för både det ena och det andra :P Kanske chokladmuffins med chokladbitar i och lite glasyr/dekorationer så dom blir riktigt fina =) Vad jag minns är inte pumpa någon höjdare, annars hade man ju kunnat göra pumpkin pie eller något,med tanke på årstiden.

Mysdag för resten av dagen :D Lugn musik, dricka något varmt. Kanske ska jag göra lite Chai, försöker hitta den perfekta balansen mellan smak, vatten, mjölk och sötma... Det är inte så lätt, vill ju inte att det ska bli beskt, eller vattnigt, men samtidigt avstannar ju mjölken hela smakprocessen så det är sannerligen inte lätt!!

Ha en skön söndag!

No comments: