Thursday, October 22, 2009

Planer för dagen

  • Hämta pass
  • Gå till banken och fixa med internetbank
  • Ring bemanningen och säga att jag är upptagen fredag till söndag
  • Skriva ett gammalt högskoleprov
  • Se Up with peoples föreställning ikväll
Frågan är hur mycket av detta jag kommer hinna med, det är nämligen så att jag sitter här med pyjamas och morgonrock, oborstad och har dessutom ont i en uppkommande tand! Kanske borde jag ta tag i dagen, eller så gör jag det imorgon hahaha.

Förresten, nya datorn känns väldigt bra, den är stor, och ganska ful är den också, men idag är allt möjligt att fixa så det blir nog ett skin som man sätter utanpå, så att den ser lite roligare ut. Just nu är nämligen utseendet något som passar utmärkt i en bilverkstad eller på ett vvs-företag, men inte direkt i mitt knä...

Nu börjar det verkligen närma sig, Spanien om 18 dagar!!

No comments: