Thursday, October 1, 2009

What's that you say Mrs. Robinson?

Snart jobb, börjar halv ett och jobbar till nio. I somras gillade jag att jobba kväll, jag fick sovmorgon och det var ändå ljust när jag cyklade hem, men nu har jag liksom insett det alla insåg före mig, att hela dagen går och det enda man gör är i princip att vänta på att börja jobba och att jobba. Även fast det är drygt en timme tills jag börjar så är jag lite småstressad nu, jag vet att snart måste jag iväg, och jag kommer komma hem fört efter nio ikväll, och det kommer vara bäckmörkt!
Hoppas det är några roliga som jobbar idag! Framförallt om jag har någon dubbelbemanning, alltså att man är två hos någon..

Är riktigt pepp på att åka iväg nu, det är inte så långt kvar nu! Lite drygt en månad bara, snart lite värme och Sol och ÄVENTYR!!

Imorgon jobbar jag till två och sedan bär det av till Skåne för att träffa farmor och syster, förhoppningsvis hinner jag besöka Sofia och se hur hennes lägenhet ser ut också =)

No comments: