Monday, December 14, 2009

Apples to apples

Antingen har jag mer pengar än jag trodde, eller så har jag inga alls!
Igår fick jag och Malin ryck, vi kände att det var dags. Staden kallade på oss, vi var redo att äta äpplet. Snabb på tangenterna som jag är kollade jag upp flyg som ger mig bonus och som dessutom gör så att vi kan utnyttja vår tid maximalt i den stora staden! Kan det bli en bättre start på året?

Det blir svårt att slå i alla fall!
Förhoppningsvis stämmer min lön, men det finns viss risk att den inte gör det, och det är inte lika kul. Då bör jag verkligen jobba, dock hoppas jag ju på resebidrag i jul =) Det och saker från unicef är väl det jag egentligen mest vill ha, eller det enda. Jag har fullt tillräckligt med saker och om jag dessutom ska ut i världen och jobba lär jag ju inte behöva speciellt mycket ändå!

Nu ska jag fika med mina damer :D

No comments: