Wednesday, December 23, 2009

God Jul


Hejsan allesammans!
God Jul vill jag önska alla mina läsare!
Om några timmer ska jag och familjen bege oss ner till Skåne och min farmor så därför kommer jag inte kunna blogga på några dagar! Hur som helst ska det bli väldigt mysigt =)

I år blir det inte så många hårda julklappar till familjen utan bara några kuvert och lite smått, jag har inte så mycket pengar som jag skulle önska så jag hoppas att de blir glada för det lilla ändå, det är tanken som räknas! När jag var yngre så hade jag alltid jätte många paket att ge bort för jag tyckte det var så kul, detta året är det precis tvärt om. Hur mycket behöver vi egentligen, alla har ju typ allt.. Därför har UNICEF fått lite mer saker att rädda världen med!

God Jul önskar jag er alla!
Och runt nyår hoppas jag att ni kollar på bloggen, det är nämligen så att jag har min bloggkumpan i huset, hon kommer att fira nyår med mig och några till, och det ska verkligen bli kul!!

Är det förresten någon som har tips på bra ställen att äta, att se och så vidare, i New York City? Jag hoppas på en guidebok i julklapp, men skriv tips här om ni har några!

Jul Klem (Kram på norska)
Cornelia

No comments: