Friday, March 12, 2010

Hmmm...

Två anledningar till mitt hmmm...

1. Mitt inlägg igår (snarare fanatisk hyllning) om Dolly Parton gör inte att jag är en coutry-älskande dåre. Jag gillar vissa av hennes låtar och tycker att hon förtjänar lite uppmärksamhet då och då. Hon är häftig på många vis men jag kan lugna er med (och övertyga?!) att jag lyssnar på absolut mest The Killers och Razorlight samt en hel del smått och gott beroende på vad jag är sugen på, alltså inte mycket av vår kära Dolly. Men eftersom jag ändå tycker att hon är stencool så var mitt inlägg henne värdigt.

2. Vad ska jag göra för kreation att ha på mig ikväll? Någon som inte är för mycket party, nobelmiddag, business, dejt, myskläder, vardag? Jag har dessutom räknat ut att jag har minst 26 T-shirtar som jag använder, jag skulle alltså slippa tvätta i en hel månads tid! Jag har dessutom bara räknat de i min garderob, uteslutit långärmat, linnen och toppar som inte är T-shirtar och inte räknat de som ligger gömda bakom min korgstol, dvs de ska i sinom tid tvättas...

Ha en trevlig kväll/helg!

Cornelia

1 comment:

Lovisa said...

du är för beroende av t-shirts!