Wednesday, April 7, 2010

Bloggar




Har ni tänkt på att de människor som bloggar om ointressanta saker typ deras vardagliga liv, är de som faktiskt har de mest lästa bloggarna. själv läser jag bara bloggar som är humoristiskt skrivna, mina vänners bloggar och folk som faktiskt gör något jag är intresserad av. Till exempel har jag en del Reseledarbloggar jag följer och även några au pair bloggar, jag tycker det är ett himla bra sätt att få ett vardagligt och äkta perspektiv på hur det verkligen är, än när man läser en broschyr om hur underbart det är, det finns alltid en förskönad sanning, ja även i bloggar men inte lika mycket! Jag vill läsa bloggar där jag faktiskt tycker att personen har något att skriva om, men fenomenet "bloggkändis" kommer nog existera några år till, men "kändisarna" byts mot nya snabbare än blixten. Förresten fenomenet att inte vara känd för någonting kom ju med 90-talets dokusåpor och är tydligen här för att stanna...

Cornelia

No comments: