Friday, April 23, 2010

Sören!

Det är alltid en fröjd att utbrista "SÖREN" när ni vanliga människor bara skulle slängt ut en vanlig svordom. Men hade jag, den där gången ja glömt min pojkväns syster födelsedagspresent precis innan hon skulle firas, utbrustit "FAN", "Jävlar" eller liknande, tror jag inte att hennes norska pojkvän skulle blivit lika förvånad som han faktisk blev när jag med kraftig röst fräste till ett "SÖREN".
Sören Kierkegaard får idag representera mitt älskade uttryck!

Idag blev jag så glad, det finns en grupp på fejjan som heter "Fy Sören" och lika glad för det är jag, jag är inte ensam, det är jag och åtta till på fejjan som använder detta uttrycket :D

Nu ska jag ta igen lite förlorad beauty sleep!
Igår var jag förresten på banken och skulle lämna min Svenska adress, banken hade inte öppnat än men jag skötte hela affären och snacket på tyska blev ganska nöjd över mig själv!

Godnatt,
Cornelia

No comments: