Monday, May 10, 2010

Back in town

Hoho!
Igår anlände jag hem, det blev sillmiddag (mums, fast mina smaklökar var något ur fast tror jag..) och sedan kom patte och madson förbi och vi pratade och fikade. Sedan på kvällen kom issa och vi satt och pratade och drack te =) good times!
Idag tänkte jag sova ut, förra dygnet sov jag ju bara fyra timmar så det tyckte jag att jag var värd! Jag vaknar vid sju, solen stålar in i mitt rum och jag är måttligt glad, vaknar sedan en timme senare och tror att klockan typ är 10. Sätter på telefonen för att kolla klockan, telefonen ringer jag svarar sovandes och plötsligt pratar jag med min blivande chef. Hon bara "väckte ja dig?" "Nejdå, det är ingen fara" fortfarande helt nyvaken och fattar inte riktigt vad som händer haha. Idag ska jag i alla fall dit och prata med henne och ska även fika med issa :D Funderar dock på detta med min semester till staterna, hade ju ändå tänkt åka i början på juni alltså kanske jag kan börja en vecka senare eller så. Ska i alla fall ta upp det redan nu så att det inte blir krångel, vill verkligen åka och jobba är liksom inte livet heller..

Hur som helst tror jag detta blir en bra dag :D
Ha det så bra ni med!!

Cornelia

No comments: