Saturday, May 1, 2010

Planer

Hallå people!
Idag har jag besökt min vän i Passau, vi gick en rejäl runda och käkade sedan svampsåsen blev något salt och jag blev explosionsmätt!

Nu ska jag berätta om planerna för sommaren..
Jobbas ska det göras, ska försöka ringa den nya chefen på mitt gamla jobb på måndag, trivdes verkligen där på sommaren. Vill helst jobba lite mindre än heltid och absolut inte heltid båda perioderna, funderar på att bara gå på timmar den ena perioden så är man mer fri till att faktiskt ha sommar och hänga med till stugan, farmor osv om det är härligt väder.

Semestras ska det göras så det står härliga till, kan verkligen inte säga att jag har några detaljer alls, men USA och Kentucky blir det helt klart. Jag och Peter pratar på att göra en gemensam resa vilket hade varit väldigt kul men vi får se hur det blir med det och jobb och allt. Jag är hur som helst Överlycklig över detta, härligt att min skatteåterbäring kan betala hela min flygbiljett!!

Nu är jag trött och funderar på att sätta mig i en stol på terrassen och njuta av sommarvädret så länge jag kan!

Ha en härlig första maj, :D

Cornelia

No comments: