Wednesday, May 26, 2010

Sol i sinne..

Idag är det sex dagar kvar, eller egentligen fem dagar kvar tills jag lämnar Trollis. :D Igår ställde jag mig i bostadskö, dock något problematiskt eftersom inflyttning e första juli och jag inte vet om jag är antagen förrän i slutet av juli.. Sedan kan det ju bli lite problematiskt om jag vill ha mer äventyr och inte börja läsa, va sören gör jag då?? Sticker ut och reser själv? Au Pair, igen?

Idag ska jag jobba, från 11.15 till 16, samma grupp som jag var i i höstas och som jag kommer vara i i sommar :D Fick mitt schema på intro dagen i måndags, kan inte säga att jag klagar, men nu kan ajg plötsligt göra vad jag vill på midsommar och jag vet inte vad jag vill göra. Dessutom känns det som att jag är den första att få mitt schema så det blir lite svårt att börja planera så mycket än ändå!

Jag måste ringa kommunen och skaffa Trollis-ID också så kommer jag se jätte viktig ut :P

Snart är det ett år sedan vi tog studenten, det vill jag inte tänka på!!
Imorgon är det premiär av SATC the sequel, ska bli himla skojigt att se, hoppas bara den är riktigt bra nu!!

Ha det så bra :D

Cornelia

1 comment:

mejlin said...

darling, du reser med mig nästa sommar och börjar plugga i linköping i höst. do it!:)puss