Friday, June 4, 2010

Uppdate

Hoho!
som fejjan säkert redan skvallrat om så har jag kommit fram helskinnad och utan någon större tumult som förra gången. Fick en plats vid exit på långflighten och jag klagade inte, dock något oglad över att sätet inte gick att fälla?! Nåväl, blev varmt emottagen och har njutit en del av vädret trots luftfuktigheten på 83 %

Ikväll ska jag nog kolla på graduation ceremonin här vilket ska bli kul eftersom jag aldrig såg den när jag bodde här då vi åkte och kollade på Andrews graduation i Minnesota istället. Igår var vi vid Cumberland falls, ganska fint men ingenting jämfört med våra fall i Trollis. Men en mysigt dagsutflykt då vi red häst längs någon stig i nästan en timme också, kanske ännu roligare för barnen, själv försökte jag bara hålla i mig för glatta livet :P

Vi får se vad dagen har att erbjuda men jag tror att det blir lite häng med Ashley efter lunch och imorgon blir det nog bröllop, ska kolla ungefär hur länge vi kommer vara där eftersom en annan kompis ville träffa mig då och hon åker till Thailand den 9:e för att stanna i två månader så jag vill gärna hinna träffa henne mer än bara en gång :D

Hoppas ni har det bra,

Cornelia

1 comment:

Anonymous said...

låter tryggt att the world is your playground, but just be careful out there! Prickigkorvketchup