Tuesday, September 28, 2010

Äppel päppel

I helgen var jag och mamsen i Kivik för att gå på äppelmarknaden, det var supermysigt och vi hann ju så klar också hälsa på lite av släkten på min mammas sida vilket var väldigt roligt. Vi kom hem med massa äpplen och juice och must från olika musterier, Skitgott!!

I söndags skulle jag ha skypat med VM, blev inte så och tur va nog det, jag var hur trött som helst efter att ha legat på vägarna typ hela dagen så vi tog det i går istället. Känns så himla bra med dem verkligen!

Idag ska jag hämta mina hälsoundersökningspapper, glömde bort det igår när dem ringde men idag så ska jag ta och traska dit och skicka iväg dem idag så dem når SI innan helgen. Jag kan berätta att min arm är kliig som sören, skulle helst bara vilja riva tills det blöder där jag fick sprutan, men eftersom jag nästan gjorde det förra gången och jag ju var svullen i veckor så tänker jag freeze, hands off. Fryser ner hela armen istället, effektivt för stunden..

Idag ska det också bokas tid på ambassaden, jag och issa har försökt få till detta sen i söndags, men idag ska vi träffas och verkligen ta tag i det. Blir iaf någon gång i oktober! Tänkte passa på att hälsa på Hanna i Uppsala också och så hoppas jag att min kära vän och bloggläsare Marre har tid att träffa mig också =) Man får ju passa på att göra lite mer än bara åka dit, vara där i tre timmar och sen åka dem fem timmarna hem igen.

Ska köpa present till min syster, vet inte alls vad och idag ska jag köpa en ny kamera till mig själv :D

So long, glöm inte att rösta

Cornelia

1 comment:

Hanna said...

Ser fram emot att få träffa dig! :)

Kram