Friday, September 10, 2010

I'm from the Jungle!

Håller just nu på med lite online pre-departure training. Höll på att skratta på mig när jag läste några av quiz-frågorna. Jag bjuder på några exempel:

"the following should be plugged into an outlet 1. Vacum- cleaner 2. Hairdryer 3. Both of the above"

"I should never leave the car empty of 1. Toys 2. Gasoline 3. Blankets"

"Sometimes to make desicions about life in the US I will have to use 1. The library 2. Common Sense 3. Guidelines to a successfull year"

"When I go visit another family I should ring the 1. Doorbell 2. Telephone 3. Car horn"

Hallå, jag kommer från djungeln!

2 comments:

Sofia said...

Svar: Men en halvtimme är inte långtid här i USA. Vi borde absolut mötas upp när du har kommit hit. :)

Nathalie - Au pair i Connecticut said...

Tack sa jattemkt Cornelia! Jag hoppas att du kommer fa ett kanonar i USA! :)