Monday, October 18, 2010

28 dagar

Idag har jag jobbat, 12.30 till 16, väldigt lugnt på jobbet fast skitväder. Sedan blev det fika med damerna vilket var väldigt mysigt =)

På onsdag blir det Sthlm för mig och Issa, torsdag = ambassaden och seden bara allmänt mys, hennes moster är så snäll att vi får bo ensamma i hennes lägenhet så det är ju skönt att slippa störa dem och vara i vägen. Ska bli jätte kul i alla fall, ska hälsa på flera vänner däruppe dessutom så jag tror det kommer bli jätte kul!! Hoppas någon av de andra tjejerna som åker 15:e också lyckas ta sig till ambassaden då så man slipper vänta ensam, men till denna gången vet jag ju att jag ska ha med mig en bok iaf..

Ha det så bra

Cornelia

1 comment:

Nathalie said...

Jag ska försöka att boka en tid till på torsdag så att vi ka sällskapa med varandra. :)