Friday, October 29, 2010

Electroenergy

Dagen började med att jag vaknade och låg och drog mig i typ en timme, älskar när jag kan göra det! satte sedan på datorn och chattade med andrew, bra start på dagen. Sen bar det av till jobbet, började inte förrän nio så det var härligt!

Idag står utgång på schemat, när jag kom hem efter jobbet kröp jag ner under mitt kära täcke och gottade mig/ sov i över en timme mmm :) Har nyss fixat håret, svårt att vara så innovativ med det tycker jag, i alla fall som mitt hår är just nu. Ska till frissan nästa vecka så då ska det försvinna lite hår, vill helst inte behöva klippa mig så mycket där borta eftersom det är väldigt viktigt för mig att ha en frisör som förstår sig på mitt hår!

Vi får se vilken outfitt som passar idag, ska nog inviga mitt nya armband idag iaf, tror det ska kunna liva upp lite! Annars lär det tyvärr bli lite fattigt med färg på min kreation.. Oh well, parta ska vi i alla fall göra!!

Ha det så bra

Cornelia

Hrmm.. 17 DAGAR!!

1 comment:

Hanna said...

Gud så kul det låter! Lova att du partar loss lite för mig också! :)