Thursday, October 7, 2010

Good news

Idag jobbade jag, därav har jag legat lågt på bloggfronten idag. Mami fick ett gott besked idag som jag känner mig väldigt lättad över, framförallt som jag ju snart ska åka, hoppas verkligen att detta håller i sig nu och att skiten inte kommer tillbaka!! För er som inte vet fick min mamma tjocktarmscancer, ligger i släkten så jag hoppas mer att jag får farmors gener = leva länge och ha lite hjärtproblem, en pacemaker kan man leva med liksom =)

Oh well, jobb imorgon också, jag kommer blir rik som ett troll- eller inte. Men det känns bra, allt jag tjänar ser jag i vad det är värt.
  • Nio timmars jobb = ett ambassad besök
  • Sex timmars jobb = resa tur/retur Stockholm
Resten... Have fun!

Ha det så bra, förresten börjar dollarn så smått krypa uppåt i värde igen, passa på och växla innan den stiger igen!

Glöm inte rösta, nu är det inte långt kvar tills jag förväntas ha en ny header till min blogg där jag också presenterar vilket smeknamn som vann om ni nu inte har sett det än :P CJ leder, vad tycker du mitt smeknamn ska vara?

Cornelia

No comments: