Thursday, November 11, 2010

4

Idag är det fyra dagar kvar tills jag åker, om fyra dygn befinner jag mig över Östersjön på väg till Finland! Jag fattar det inte riktigt, jag lallar fortfarande runt här hemma och tycker inte att något speciellt händer.. Fast idag ska jag ringa och säga upp mig.. Och imorgon hade jag tänkt göra ganska mycket ärenden; apoteket, present till mamma, pussel eller bok till killen, köpa mat, systemet.. Jag måste packa också, kanske skulle börja med det idag... Jag ska nog till Göteborg idag, min kära Malin har tydligen bestämt sig för att dyka upp där och jag är inte den som är den!

Men tvätta och packa var det ja..


Ha er en trevlig dag, själv ska jag nog fortsätta lalla runt och dricka glögg i mysvädret!!

Cornelia

1 comment:

cassandra said...

Åh tack så mycket, det vore as snällt! :)