Monday, November 15, 2010

Crazy

Hallå!!
Jag upptäckte att den finska flygplatsen har gratis internet!!! Har ju lite tid att döda här så jag passar på att ge er en uppdatering so far. Tänker inte skriva om avskedet, blir nog bara ledsen då..

Finland är precis som Sverige, allt står på Finska, svenska och engelska och här ser precis ut som Sverige, både vädret och designen inne på terminalerna! Och dom ropar ut saker på all språken också (okej kanske inte, men på planet gjorde de det!)

Oh well, nu är jag på väg!! Snart är jag i New York och mitt träningsläger!! Ser fram emot att det händer något och har lite folk att peppa med. Hoppas jag bor med kul människor som är sociala, kan engelska och inte kommer från samma land :)

Ha det så bra så uppdaterar jag snart igen!

Cornelia

No comments: