Thursday, November 4, 2010

Flyg hit och flyg tid

Som jag har väntat!! Och idag, idag kom det! Nu vet jag hur jag flyger, är glad över det men tycker att det är synd att jag 1) Flyger själv hela vägen 2) Flyger med Finnair får alltså inte bonus på mitt silverkort.

Hoppas jag sitter bredvid någon snygging på ditvägen ;)

Oh well, är iaf glad nu att jag vet hur det blir, det känns inte att det är på riktigt innan jag har biljetterna. Valde plats och allt redan, jag verkade inte vara den första om jag säger så..

Nå väl, nu har jag alla biljetter och allt, det enda som behövs nu är att jag postar och får mitt internationella körkort!

Förresten, en skojig sak: Jag har aldrig varit i Finland, så nu kommer jag iaf få lite sightseeing gjord :P Anländer 15.55 till JFK lokal tid så jag tror jag kommer vara den tidigaste svensken!

Ha det så bra

Cornelia

No comments: