Wednesday, November 17, 2010

Känslan försvann i lördags

Hoho!!
Orientation är bra, vi lär oss massa av en härlig amerikan som snackar jätte roligt. Kanske lite segt ibland men vi har kul. Har bra folk jag bor med, tre tjejer i varje rum och hotellet vi är på är Nice!! Har hittat the Swedish crew, himla gott folk och vi sitter längst fram på alla "lektioner" som duktiga flickor. Är fruktansvärt trött då jag skriver detta så varken stavning eller meningar blir nog rätt.. Min värdfamilj bjöd mig på en NYC tur man kan ta imorgon kväll vilket var jätte snällt av dem. Har fått min telefon och lyckades faktiskt räkna ut hur man ringde. hade lite problem med hur man satte på den och så men det löste sig.

Nu till ett huvudbry. Min dresscode i lördags har satt vissa spår i min vänster fot, när jag vaknade i söndags hade jag sjukt ont i fötterna inte så himla konstigt tänkte jag, men sedan längre fram på dagen upptäckte jag att vissa delar av min vänster fot har domnat. Jag tänkte ju att det skulle försvinna och att jag skulle återfå känseln i mina tår och min fot under dagen, men icke. Och fortfarande har jag alltså ingen känsel alls i tex min "ringtå" jag känner ingenting alls och inte heller i min pektå. Googlade det och fick upp på flshback vad jag redan misstänkt, att en nerv kommit i kläm. Och någon fick inte tillbaka känseln förren efter ett halvår!! Och dom som skrev hade fått det i lumpen, så tjejer i högklackat kan alltså jämföras med men killar som vandrar fyra mil i boots i skogen!

Hoppas innerligt att min känsel bestämmer sig för att återvända snart! I'll keep you posted!

Ha det gott

Cornelia

1 comment:

madde said...

Hej!

Härligt att höra att du kommit till staterna utan problem! Hur länge är det "intro" innan du åker till DC? Skype snart goa du! har things to tell you! without trummande!!! sorry