Saturday, November 6, 2010

Show yourself

Igår va det party, riktigt trevlig och var precis den stämning jag kände för :D
Idag har det handlats presenter både till min nya släkting och min kära kusin som fyller år idag, Grattis till henne :D Ikväll ska vi på gåsmiddag hos mina kusiner, ska bli jätteroligt vi får se hur det går att käka svartsoppa bara :O

Jag tror redan jag berättat för er att jag fått min flygbiljett till NY, Flyger GOT-Helsingfors-JFK, snabb flight ändå, 13 timmar så jag kommer fram före tjejerna från Stockholm. Jag flyger själv, troligen hela vägen och det är ganska lugnt, då kan jag lyssna på P3 dokumentär, in-flight entertainment, bonda med grannen och sova!


Nå väl, nu ska naglarna målas och sedan är det time to go!!
Ha er en trevlig lördag, var ni än är!!

Cornelia

No comments: