Tuesday, January 11, 2011

Lever livet!!

Helgen spenderades i New York med Malin och Stina, jag åkte upp på fredagen och på kvällen kollade vi på Billy Elliot på Broadway. Musikalen var helt underbar och som alltid var de helt otroligt duktiga!!

Lördagen var vi i Greenwich Village och traskade omkring, käkade lite på Peanutbutter & Co vilket gjorde Stina glad och hade det allmänt mysigt. Besökte Svenska Kyrkan vilket var kul, sen blev det mest shopping och mat på Ruby Tuesdays- MUMS!!! Söndagen gick också i dollarnas tecken, Malin köpte skitsnygga brillor och Stina shoppade också en del..

Det kan ju tilläggas att damerna redan gjort allt turistigt innan jag kom upp till NY och jag har varit där en del innan så ingen av oss behövde så mycket sightseeing..

Något som hela "resan" förgylldes med var en hel del skratt, väldigt många skratt!!

Underbar helg och imorgon drar jag vidare till Florida med US- Familjen vilket ska bli as-gött!! Mysigt att träffa V-morföräldrarna igen och härligt med varmare väder osv..

Så ikväll blir det till att packa så att det står härliga till!!

Ha det så bra så blir det nog en uppdatering när jag är i Fl.. Ska verkligen försöka ge er lite bilder från M & S besök här också..

Cornelia

No comments: