Monday, June 27, 2011

Att packa, eller vara packad?

Jag försöker packa, har en del att göra idag så jag önskar att jag kunde vara effektiv och få det avklarat- not happening! Satte på min pepp-playlist på spotify som jag hoppas ska få mig klar. Jag avskyr att packa, det är alltid en del saker man inte kan lägga ner förrän samma dag man åker ändå och jag skulle helst vilja vara klar med väskan och imorgon bara kunna ta mitt pick och pack och åka till flygplatsen!

Förstår inte varför detta är så krångligt, jag ade ju inga som helst problem med att få ner allt när jag åkte hit, och jag har bara med mig ett par saker till nu när jag åker tillbaka...

Nåväl, ser ändå fram emot att komma tillbaka till staterna!

Ha det så bra,
Cornelia

7 comments:

Proceder said...

Oj! Alltså varfäör läser jag inte din blogg oftare.. inte dit fel, har bara mig att beskylla! Jag menar jag har ju haft semester och om jag hade läst detta lite tidigare så hade vi ju kunnat ses innan du nu åker tillbax till dit kära USA!

... försent! Well, vi får ses en annan ggr.

Big hugs!
//Marre

Sofie said...

ha det superbra cornelia :)Du är nog en amerikan i smyg, kul att du trivs :)

Nathalie said...

Tack Cornelia! Så glad att få veta allt detta. Ta hand on dig och lycka till med din fortsatta framtid där borta i staterna. Så kul att du trivs så bra! :)

sophia smith said...

hey Cornelia,
Thanks a lot for such a nice blog post..Keep updating..I am going to follow your blog...

----
online pharmacy

Anonymous said...

Cornelia, om du inte varit i Ocean City, MD så måste du bara åka dit om du är kvar där till i sommar! /Daniel

RealExams said...

Thanks a lot for such a nice blog post and .I am going to follow your blog...thanks for sharing.

Luffi Crew said...

packa är alltid svårt... Man sitter och undrar hela tiden om det är något man glömt!


Vad är det som gör att du gillar blogspot så mycket? ser att du bloggat länge på blogspot!