Monday, October 23, 2006

Okej!!

Kan någon svara mig på den mycket intelligenta frågan; Varför sätter de inte på värme i skolan fören i typ November?? En ganska snajsig fråga faktiskt, och utan svar. Bara för att det inte e minus ute så kan de fortfarande ha på AC? Inte trevligt att ha lektion i typ 15 grader och sitta med sin vintejacka på sig och va typ blå om fingrarna!! I vilket fall så kommer det bli en ganska tuff vecka, lite prov här och där!

En annan sak som hEnder fOr tillfället ar att hunden i huset (egentligen bara utanför), gråter och det skär i mitt hjärta av medlidande... Jag tycker så synd om honom, men jag har faktiskt gått lite med honom idag, och lekt så han borde inte vara så ledsen!

Jag e fortfarande askall och funderar allvarligt på att sätta på mig mina fina fingervantar från lindex, de luktar dock hund och ser ganska sunkiga ut. Men de funkar faktiskty ganska bra att skriva med! Allt detta till My heart Will Go on, fragen e bara, gör det verkligen det? Kan man bara släppa Titanic? Och Sommaren?? NEJ!! Denna helt fantastiska sommar <33

Ha det bra,
PusseliPuss på er alla :D

Cornelia

No comments: