Monday, September 29, 2008

Här sitter jag och försöker vara filosofisk och skriva en essä om en bok jag läst. Problemet är bara att essäer verkligen inte är min grej, hur gör man då? Det är en bra fråga utan något riktigt bra svar, google hjälper i detta fallet inte så mycket så jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt.

Jag har också en glad grej att läsa: Idag bokade jag biljetter till Tyskland, den kommer kosta mig 240 kronor, det gjorde mig glad! Resan minus mat kommer att kosta ca 640 kronor och billig mat kommer att kosta mig lite så det kommer att bli en billig resa- Makes me happy!! Istället för Hotels.com's slogan Wake up happy wilket det inte alls är säker att jag gör efter en dag i ett land med billigBillig Boooze!

Särah, du ville veta allt om mitt liv så nu har du information!

Ps. Var i skåne i helgen och träffade Isabellas granne, en riktigt festlig typ!

No comments: