Wednesday, October 1, 2008

Nu ska jag berätta för er vad jag pysslar med...
En Essä.
Mycket spännande kan tyckas men det är det tyvärr inte, det är i princip så ohippt det någonsin kan bli. Jag ska skriva i denna konstiga skriftform som jag inte förstår mig på om en bok jag inte tycker om. Boken som jag förövrigt typ försökte vrålläsa, dvs. läsa typ hela boken på några dagar. Men det gå rinte med en så tråkig bok som denna, jag visste till sist inte vad jag skulle ta mig till. Det kändes som att efter halva boken hände nästan ingenting dvs. inte så spännande!

Idag
  • Varit i skolan
  • Städat på jobbet
  • Sjungit =)
  • Hängt med baben

Annars har väl inte så mycket hänt de senaste dagarna, igår var kocken Alexandra Zazzi på våran skola och pratade mat och hälsa och vi har en ekologisk vecka- Woow! Visst händer det mycket i mitt liv!

C

1 comment:

Sofia said...

så ohippt som det kan bli..ha ha, jag gillar det raring. En beskrivning som kan användas om sååååå mycket...bland annat mig. Men du vet, när någonting är tillräckligt ohippt så blir det liksom hippt (ha ha, själva ordet hippt är ganska ohippt eller hur?)..lycka till raring...

PS...Jag tror att jag skall skaffa en blogg här..skickar en länk.