Saturday, October 18, 2008

Lycklig

Igår skulle jag träffa Malin, det var mysigt! Vi fikade och bestämde oss sedan för hurtig promenad. Vi anar plötlist det oanade, det var som i en dröm. Vi trodde att vi såg en gammal bekanting till oss och blev så nyfikna att vi bestämde oss för att gå så att vi skulle möta henne.

Det var inte så mycket att vi ville prata med henne, utan vi ville få reda på vem killen hon gick med var. När vi va nära möte uppstår besvikelse, det var inte hon =( det var någon annan med samma(!!!!?!!) ryggsäck.

Jag gick sedan på presentjakt, jag och Peterr hittade vad vi sökte och jag hittade någonting jag sökt efter i flera år, helt oväntat. Jag hade en gång en temugg som jag älskade att dricka te ur, den tappade min mamma i golvet. Sedan har jag inte haft någon temugg som jag gillat. Och plötsligt står den bara där, lång hög och alldeles underbar. Jag blev så glad så jag var tvungen att köpa även den.
Ibland händer mirakel! jag kan även dricka cappucino ur den!!!!!!!

Kommentera gärna =)

Take care
C

3 comments:

Anonymous said...

sötis corre =) jag har också en älsklingstekopp

Anonymous said...

haha, jag vet.. har druckit as mycket te och kaffe i helgen som hyllning :P

Anonymous said...

Materiella ting gör en lycklig ibland. Lyckan var faktiskt stor när jag fick tag på min 6-kronorskopp. den har liksom öra. Det är stort.