Wednesday, March 11, 2009

Au pair- Möte

Idag har jag blivit inbjuden till Cultural Care Au pairs informationsmöte som går av stapeln 22/3 13-17.00 i Göteborg. Jag antar att den kan vara bra att gå på ett sådant och få lite information. Au pairkvinnan sa också att det inte skulle vara något problem för mig att få visum trots min tidigare utlandsvistelse vilket ju är bra- skönt att ha alla dörrar öppna...

Har fortfarande problem med min framtid, vad ska jag göra, när, var, hur, varför? Har typ gett upp om mitt körkort, motivationen försvann verkligen! Hoppas att den kommer tillbaka, jag kommer ändå inte lära mig köra bättre känns det som!

Snart blir det sång för min del!
Ha en bra dag, ta vara på solen!

PS. Har blivit kallad på arbetsintervju den 19:e =)

2 comments:

Anonymous said...

jag har också blivit inbjuden till det mötet! ska du gå? puss

Anonymous said...

jag hade tänkt det, men vi ska till skånelandet den helgen så jag tänkte att de ju lär ha något möte längre fram och i så fall gå på det...