Sunday, March 15, 2009

Weekend!

Hoho! I helgen så har jag bara tagit det väldigt lugnt = Najs!
Igår fick jag ett påminnelsemail från Apollo som skrev att vi snart skulle betala första insättningen. Så igår gjorde jag det och det kommer att bli heeeeeeeeelt underbart att åka iväg till solen, är verkligen sugen på det!! Jag har börjat lägga upp en plan på hur jag ska bli så brun som möjligt; solarie x2 i veckan före vi åker, spf 2 de två första dagarna (kanske) och sololja och ingen spf resten av dagarna!Längtar verkligen!!!

Jag berättade ju om en amerikan som skrivit till mig och igår tänkte jag att jag skulle fråga henne lite frågor och så. Jag var lite misstänksam eftersom jag försökte hitta hennes profil men inte gjorde det på någon av sidorna jag är medlem på, jag frågade henne vilken sida jag kan hitta hennes profil på och även om hennes ex-man var delaktig i uppfostran av deras dotter.
Svaret jag fick var:


"I would like you to contact the agency to start the processing of your Visa in time, because i have been working with them over 4 years and they were reliable and honest agency to process everything for you."

Alltså inte ett enda svar på mina frågor, och den människan tror att jag ska åka till henne, jätte skumt. Hoppas ingen går på detta!!

Idag blir det väl en del körning för min del och sedan blir det till att städa!


Ha en bra helg!!
PussPuss

No comments: