Saturday, April 25, 2009

Lat!

Hoho! Nu var det faktiskt evigheter sedan jag skrev här. Men jag ska lite skylla på att jag över påsk var på semester, Italien och alperna närmare bestämt. Det var väldigt härligt, vi tog siesta i solen och låg och stekte, så skönt. Tyvärr har det mesta av min bränna försvunnit nu =( Men det är därför jag håller på att bättra på den =) Idag har jag suttit uti i våra nya stolar och njutit och jag tror minsann att jag har fått lite färg.

Idag blir det avskedsfest för Särah så malin kommer hit vid sju för att vi ska anlända lite som en enad front. Grejen är nämligen att både jag och malin inte brukar ha jätte färgglada kläder på oss, jag gillar enfärgat färglatt, men det är väl där det tar stopp också. Dessutom har jag ju mina färgglada tröjor till vardags och nu är det ju party vilket brukar gå hand i hand med svart för min del?!

Därför ska jag och malin komma fram till färglada kombinationer innan vi beger oss iväg, jag tror vi ska ta en Gin och Tonic också, det är ju trots allt underbart väder och helg!!

Nu ska jag ta och surfa in på eleven.se och hitta sololja så jag blir superduperBrun i Tunisien!

Take care

No comments: