Saturday, May 16, 2009

Allvarligt talat!

Alltså, jag råkade nyss hamna på en väldigt störd blogg, och jag vet att det förmodligen finns riktigt gott om störda bloggar (denna kan nog också hamna i den kategorin). Men jag fattar inte riktigt varför folk skryter på sin blogg och typ visar hela sitt hem och berättar om massa konstiga saker som inte alls är intressant, och det värsta är ju när personen berättar om typ allt den har med sig in i minsta detalj typ "min rosa kamera, ja den är rosa"- okej?! vi fattade att den var rosa när du sa det första gången så.. no nead to repeat!

Och är liksom helt inne på detta så nu ska jag fortsätta med något ännu värre som inte handlar om bloggen om än att jag blev inspirerad. Människor som lägger ut riktigt, riktigt fula bilder på sig själva. Och när det sedan står under "oj vad sliten jag är" eller något sådant. Allvarligt talat, jag skiter i hur du ser ut, och varför lägga upp fula bilder på sig?? Det irriterar mig varje gång, okej att man lägger ut en ful bild för att den är så ful, men att lägga ut en där man är ful fast liksom på allvar. Det är verkligen ett ganska stört fenomen.

Nu ska jag nog packa lite och fundera över vilken resväska jag ska ha när vi åker i natt (2.45 döööööden!)

1 comment:

Sara said...

Härlig blogg. :D