Wednesday, August 19, 2009

Huvudbry!

Så här är det, jag började inte skolan idag för att jag tog studenten i juni. Men min kör som jag har sagt att jag ville komma till idag är för folk som fortfarande går i skolan, de flesta är flera år yngre. På söndag då vi ska "spela upp" så är jag inte ens säker på att jag ska vara hemma för jag vill till min stuga och älsklingen!

Men det störta huvudbryet är att ganska många av dem har börjat gymnasiet idag eller i veckan, flera tusen mil mellan våra liv just nu!! Det känns tattigt, typ som varför gå på Lipz 18 när man är 22? Hur kul är det? Och hur kul är detta? och jag måste laga mat för jag är vuxen, men först ska jag handla lite...

Förresten, idag ringde jag bemanningen, Thn stad. Tvättat har jag också gjort idag, och haft Brunch! Vuxna saker; jobb, hus, mat...

Oldien ska nu handla lite och tackar för sig!

1 comment:

Issa said...

Jadu det låter vuxet. Jag har ju satt mig i bänken igen för att läsa på halvfart men jag kan säga som så här. Det är gött mkt kladd i min almanacka för allt vi ska göra utanför lektioner. Träning på friskis, löpträning, coopertest, fys-teori bla bla bla. Så jag är trots allt lite avundsjuk på ditt liv just nu. Puss från partner ;)