Monday, August 3, 2009

I don't need time, I don't know why?!

När jag går till mina panchisar brukar jag säga att jag bara ska kolla med dem att huvudet är upp och fötterna ner och att allt är bra med dem. Men med mig är inget som det ska, hur ska det gå för mig undrar jag?! Allt känns snett och vint, upp och ned och knasigt!

"Well maybe I was mistaken
I heard a rumor that you quit this day and age
Well maybe I was mistaken"

Jag önskar att det gick, att bara bestämma mig för att sluta med det här med tid och rum. Men jag tror tyvärr inte att det går... Det känns bara så förvirrat, allt ihop!
Jag har pengar så att jag kan göra vad jag vill, och jag önskar att jag hittade något jätte häftigt som jag bara var tvungen att göra, men jag har ju inte hittat det. Det hade funkat att hitta någon att skapa ett äventyr med också, jag är öppen för det mesta, men ändå lyckas jag inte.

"And know that it's over now
I feel my fading mind begin to roam"

Vad ska jag ta mig till med livet, vilka vägar kommer jag vandra?
Varför tänkte jag inte lite mer på framtiden tidigare kan man ju fråga sig, men vad hjälper det mig nu liksom?!

No comments: