Thursday, August 27, 2009

Häng

Idag har jag fått lön, det var ju roligt! Men jag har också lånat lite pengar till Sverige som jag får tillbaka först före midsommar nästa år, inte fullt lika kul!

Idag blev det lunch @ My's place och det var trevligt =) Funderar på om jag kanske också ska ordna till något hos mig, jag har ju inte direkt något bättre för mig så..
Mellan 3:e och 10: e september är jag dessutom husvakt och helt själv hemma, dessutom ingen Peter som kan sova hos mig.. Men jag har bilen så kanske borde jag åka på lite äventyr!

Har ni förslag på aktiviteter så hör av er till mig, saker jag tänkt mig är exempelvis;
  • Fest
  • Matlagning
  • Städdag
  • Leka fångarna på fortet i husets olika rum
  • Kuddkrig
  • Gyttjebrottning
  • Filmkväll
Ciao =)

1 comment:

evve said...

jag är på lek i alla dess former 3-10 september!!! vinpimplarkväll står högt på listan dessutom!! :D looking forward!