Sunday, September 20, 2009

Hänt senast..

Den senaste veckan har jag jobbat en del vilket ju är roligt i oktober när jag får ett kuvert från Handelsbanken med massa pengar! Helgen har också mest handlat om jobbet, och nästa vecka kommer bestå ganska mycket av det också helgen också... Sammanlagt har jag tre veckors jobb nu vilket är kul på ett sätt, skönt att ha något att göra/ tjäna pengar, men samtidigt är det slitigt och många långa dagar som kanske inte alltid är så roliga heller...
Visserligen blir det väl inte så mycket jobb efter det eftersom jag ju ska till Spanien, kanske utomlands med Peter, göra Sverigeturné till Örebro, Linköping, Jönköping och ner till skåne.. så det kommer ju ta upp en del av min tid också!

Just nu vill jag bara ha en riktigt god kaka som helst smakar choklad!!

Ciao!

No comments: