Wednesday, September 23, 2009

Hong Kong

Idag blev jag nästan helt hysterisk, jag fick ett mail från resfeber och såg att man kunde åka till hong kong för knappt 5 000 inklusive hotell!! Smart som jag är kollade jag då hur mycket flyget kostade och tänkte att hotell kan man boka billigare från hotels.se.. Vilken grej, Hong Kong!! Jag och M har ju pratat om att åka till NYC men det känns som att man kan göra det lite när som, men man kommer inte till Kina för 3 442 speciellt ofta så man får ju passa på!!!

jag vill, jag Vill, Jag Vill, Jag VILL, JAG VILL!!!!

För övrigt så knns det som att jag har haft en riktigt bra dag, på något sätt har liksom massa bra saker hänt just idag. Jag blev riktigt nöjd hos frissan, hade en bra dag på jobbet, fikade med trevliga vänner, pratade med en gammal väl jag inte haft speciellt bra kontakt med på länge, fixade (nästan) guidekursen!

Det känns bra nu, kompis!

Ha det bra!!

No comments: