Thursday, September 24, 2009

Klipp

Måste bara säga att jag är Jätte nöjd med mitt hår, inte jätte stor förändring men skönt att fixa lite och är verkligen jätte nöjd med färgen, mer av min egen färg men ändå fortfarande ljust!! Sen var det dags att toppa eftersom jag vill spara mitt hår lite nu, saknar mitt långa fina hår jag hade för ett år sedan!

Gillar skarpt min sexiga look, troligen var det för att jag var på väg att gå up på klubb och ragga på heta tyskar.. Peppade mest liksom.. Men håret var långt iaf.. Får se om ni får äran att få en bild på mig i min nuvarande huvudbeklädnad snart =)

2 comments:

zandra said...

ååå.. jag ÄLSKAR din blogg!! du är en inspiration för mig, skulle gärna se lite mer bilder bara!!
love ya

Anonymous said...

åå va snyggt hår du har!! Skulle också vilja ha sånt långt!! har du löshår??