Wednesday, October 7, 2009

Jag har ovanligt stora pupiller!

Mitt besök hos optikern gav mig inte glasögon, men mycket spännande information om mitt öga. Tydligen har jag ovanligt stora pupiller, vilket innebär att jag släpper in mycket ljus därav min ljuskänslighet och anledningen till att jag kisar! Sedan har jag brytningsfel, men han sa att jag ju uppenbarligen klarade mig utan glasögon så det var upp till mig att avgöra om skillnaden var så stor (inte speciellt).

Fick mitt resebevis från Service & Co', waaaa! Ganska läskigt att tänka på det, därför gör jag inte det så mycket, men än att jag längtar till lite med ljus och lite mindre kyla! Jag lämnar Kastrup 7.30 , jag ska alltså vara där redan havl sex på morgonen. Förhoppningsvis kanske far kan vinka av mig för madre ska ju till namibia och åker före mig och far ska till Sydafrika occkså under november, då kommer det vara lugnt i vårat hus!

Hde varit lite gott att ha lite kontakt med folk som ska åka då så man liksom har lite koll, ska nog forska lite i detta..

Ciao

No comments: