Thursday, October 8, 2009

Uppfräschning?

Förmodligen kommer jag inte få någon respons på detta, som vanligt! Men jag hoppas att jag faktiskt får det!

Jag tror att jag igår skrev att jag har funderat på att byta bloggportal, detta innebär också att jag kan ändra min bloggadress om man säger så. Frågan är då, ska jag skapa ett nytt eller fortsätta heta Conken?

Några alternativ som dyker upp i mitt huvud är:
  • Corneliz.xxx.se
  • Cornstar.xxx.se
  • Guldcorn.xxx.se
Jag kan också tänka mig att heta något som inte har något med mitt namn att göra..

Ge mig förslag kära läsare =)


Funderar på att ta en kortisprommenad för det regnar, men det kan ändå vara mysigt och kännas uppfriskande, kläder efter väder =)

Ha det så bra =)


4 comments:

evson said...

jag tycker du ska behålla ditt namn =)
FIKA SEN :)

särah said...

som när vi var skitsmå och försökte hitta på smeknamn åt varandra för vi hade inga :P åhh good times. jag minns inte vad vi hade för förslag men jag minns att cornflakes kom upp! haha :D är du hemma 22-25 förresten? eller när fan det nu var jag skulle komma hem. minns inte själv hahahha. måste skriva ut dom där satans biljetterna! det är mycket nu! först: klämma 80 sidor i en bok. PUSS!

Amanda said...

Guldcorn var fyndigt !:D hihi

you know who i am said...

Jag tycker du ska heta Isspisspartner.xxx.se