Monday, October 12, 2009

Just a city boy!

Nu vet jag!
Uppmaningar, gott folk, gör tydligen susen! Nu vet jag att det iaf är fyra personer som läser min blogg, inte illa måste jag säga!

Helgen har bestått av jobb högt och lågt och sedan var ju älsklingen hemma så när jag inte umgicks med panchisarna var jag med honom =) De typ tre senaste helgerna han varit hemma har jag lyckats jobba så jag längtar tills han kommer hem nästa gång för då blir det minsann inget jobb för min del!

Idag, eller imorgon tror jag att jag allvarligt ska ta tag i min jakt på en dator, blir lite störd på far och babe bara för dom tycker massa saker och det gör min irriterad, typ Peter säger att Dell är skit medan papi säger att dom är bäst typ. Nu ska jag se om jag orkar titta seriöst prisjakt is my friend!

Ikväll vill jag hitta på något trevligt men jag vet inte vad, någon som vill hänga?

Ha det så bra =)

No comments: