Tuesday, November 10, 2009

Dag 2

Nu sitter jag i receptionen, lite varmare än igår! Idag har dagen mest bestått av presentationer av alla blivande Guider vilket blev väldigt segt när vi satt i 90 minuter och lyssnade på folk. Vi skulle prata 3 minuter om oss själva vilket är ganska svårt eftersom man inte har jätte mycket spännande att säga vilket resulterade i frågor från lärarna som "om du var en frukt...", "hur vill du fira jul?" "berätta om din familj" osv vilket inte är superintressant och väldigt intetsägande. Vi hade också en liten stadsvandring vilket var bra och trevligt, även fast jag och min roomie tog oss en tur igår efter att vi kommit hit. En ganska mysig stad, men just nu är det ganska dött så när som ett stort panchisgäng som bor på vårat hotell och några turister man möter på stan. Men man märker verkligen att det är långsäsong då mycket är igenbommat så det känns lite ödsligt, fast ändå trevligt och mysigt. Idag blir det nog inga bilder för min del, för jag har inte tagit några haha!

Ha det så bra,
Cornelia

2 comments:

Anonymous said...

Vilken frukt är du då? :P

Issa said...

Issa var de som skrev det :P