Monday, November 9, 2009

Update Espania!



Jag är framme, jag lever och allt är bra hittills! Jag och min roomie har placerat oss på balkongen, där det inte är jätte varmt då det är skugga, för det är det enda stället i rummet vi får internet haha! Vi satt här och fnissade förut för att det måste ha sett väldigt roligt ut att vi två sitter här med vars en laptop i knät och huttrar och surfar.

Idag när vi anlänt till hotellet och fått vårt rum gick vi ut på stan i jakt på mat, vi käkade på ett ganska trevligt ställe där jag beställde omelett, som serverades i en baguette? Gott men oväntat haha...Vi fick välja rommies själva och jag är nöjd med mitt val, Lovisa hon verkar både trevlig och vettig så det känns tryggt!

Det har varit ca 15 grader idag vilket ju är helt okej jämfört med vårt Svenska väder,och det bästa var när vi steg ut från flygplatsen och det var soligt, jag och min själv blev lyckliga!

Här kommer lite bilder från resan hittills!

2 comments:

Eve said...

å vad skönt att allt känns bra!! uppdatera och så får vi skypa snart :)

Issa said...

Är inte ett dugg avundsjuk eller så :)