Sunday, November 8, 2009

Update

Taxin är bokad och det börjar kännas lite nervöst i magen! 3.45 ska jag stå på plats utanför huset och börja min resa mot min utbildning, Läskigt!!
Hur som helst, idag har vi gått runt i lund och försökt hitta en bankomat som har euro, utan resultat och forex var stängt! jag borde fixat det i Trollis men tji fick jag... jag får fixa det i Spanien istället, kan ju inte vara så svårt att hitta ett ställe att ta ut pengar på där...

Nu måste jag uppdatera massor när min partner har sagt att hon ska göra reklam för min blogg, känner lite press här.. Och jag lovar att jag ska försöka och det borde inte vara några problem med tanke på hur nördig jag är! Men det är ju inte säkert att jag kan uppdatera alltid, eller att jag har tid, men som sagt I will try!

Ha det så bra =)

Cornelia

1 comment:

madde said...

jag tänker på dig stumpan!kram madde